اخذ لیسانسB مربیگری فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا


نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی خجسته پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://mojtabakhojaste.blogfa.com

sبا سلام خدمت شما دوست وهمکار عزیز..بهتون تبریک میگ..انشاله شما را در میادین بالاتر ببینم..ضمنا آدرس وبلاگ جدیدم در زیر آمده است..پایدار باشید .
http://www.mojtabakhojaste.blogfa.com/cat-5.aspx

مهدی خسروی مقدم چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

مسعود شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام آقای شکیبا
تبریک میگم موفقیتتون رو.
من علاقه زیادی به مربی فوتبال شدن دارم و هر سعی و تلاشی باشه من انجام میدم.
فقط می خوام بدونم از کجا و چه جوری باید شروع کنم؟
شما چه مراحلی رو طی کرده و به کجا ها رفتید و از کجا اقدام کردید.
ممنون میشم از راهنماییتون

سلام/به هیات فوتبال شهر یا استان خود مراجعه نموده وجهت کلاس استعدادیابی مربیگری ثبت نام نمایید

امیر جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

با سلام.
می خواستم ببینم اگه بخوام مربی گری رو دنبال کنم و مدرک بگیرم باید چی کار کنم ؟ کلاس های آزاد داره ؟
من فوتبالیست نیستم .اما مربی گری رو دوست دارم
ممنون میشم راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد