شروع مسابقات نونهالان نیشابور/اقتدار نونهالان کیان در گام اول با ۴ گل

نونهالان کیان روز جمعه واز ساعت ۱۸ در اولین بازی خود از سری مسابقات نونهالان نیشابور در مقابل استقلال باغشن صف آرایی کرد و در یک بازی برتر و زیبا توانست با ۴ گل حریف خود را مغلوب نماید .

شرح بازی : بازی در یک هوای خوب و چمن عالی از ساعت ۱۸ با سوت آقای احسان آغاز شد .از همان لحظات اول بازیکنان کیان صاحب توپ ومیدان شدند و حملات زیادی را به روی دروازه حریف تدارک دیدند که بارها تیر دروازه وبی دقتی بازیکنان مانع فروپاشی دروازه استقلال شد وتا دقایق پایانی نیمه اول این حملات بی نتیجه بود تا اینکه در آخرین دقیقه نیمه اول پوریا ترابی مهاجم خوش نقش کیان با یک حرکت دیدنی وارد محوطه جریمه شد و توانست قفل دروازه را بشکند و گل اول بازی را به ثمر برساند .
اما نیمه دوم باز هم با حملات متعدد کیان آغاز شد و در دقیقه ۷ نیمه دوم باز هم خطای بازیکن استقلال بر روی پوریا ترابی در محوطه جریمه یک پنالتی را در برداشت که امین مرشدلو این ضربه پنالتی را وارد در وازه کرد و گل دوم کیان شکل گرفت .
گل سوم کیان نیز توسط حمید گاراژیان واز روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و در آخرین دقایق بازی امیر رضا مطهری گل چهارم را با یک حرکت دیدنی و دور زدن دفاع از سمت راست به ثمر رسانذ.تا بازی با ۴ گل و به سود طلایی پوشان کیان به پایان برسد.
در پایان این بازی پوریا ترابی بهترین بازیکن زمین شناخته شد.
اسامی بازیکنان کیان :
پوریا ترابی -محمد امین مرشدلو-حمید گاراژیان-امیر رضا رضوانی- مبین عشق آبادی-یونس براتی-مهدی محمدی-مهدی فضلی -امیر ضا مطهری -مهدی مطهری -محمد رضا وحدتی-امیر کل میشی-پوریا عمارلو-امیر عباس صولتی-علی خیری -متین عارفخانی-مهدی بیات ترک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد